Někdy se bohužel stane, že obrazovka Vašeho iPhonu nebo iPadu přestane reagovat na dotek nebo na stisk tlačítek. Co v takové situaci dělat? Rozhodně nepanikařit, jelikož i tento problém jde vyřešit. V tomto článku si odpovíme na otázku – co dělat když se iPhone nebo iPad nechtějí zapnout?

Může buď nastat problém, že iPhone nebo iPad prakticky vůbec nereaguje, nebo se během samotného spuštění zasekne a bohužel nereaguje na žádné podněty. V takových případech je pro Vás zde náš článek, který ukáže co dělat, kdy se iPhone nebo iPad nechtějí zapnout.

Co dělat, když se iPhone nebo iPad nechtějí zapnout?

Když se na iPhonu nebo iPadu zobrazuje černá obrazovka nebo vůbec nereaguje, je potřeba udělat vynucené restartování, které provedete následně:

  • Vynucený restart nesmaže žádná data ani jiný obsah.
  • Zařízení se dá vynuceně restartovat v případě, když se iPhone nebo iPad nechtějí zapnout a prakticky nereagují tlačítka.

Vynucený restart provedete, pokud alespoň na deset vteřin podržíte tlačítko pro spánek spolu s tlačítkem snížení hlasitosti. A to do té doby, než se na displeji zobrazí logo společnosti Apple. (iPhone 7 nebo iPhone 7Plus)

Pro iPhone 6S a starší zařízení je vynucený restart podržením tlačítek spánku s tlačítkem plochy. Opět dokud se nezobrazí logo Apple.

Pokud problém stále přetrvává a iPhone nebo iPad se stále nezapne, je potřeba podniknout následující kroky:

  • Připojit zařízení k napájení a nechat alespoň hodinu v kuse nabíjet.
  • Po několika minutích by se na displeji měla zobrazit ikona nabíjení.
  • Pokud se ani během hodiny nezobrazí ikona nabíjení a vidíte jenom obrazovku, která Vás nabádá k připojení zařízení do elektřiny, zkontrolujte konektor, USB kabel, ale také i samotný napájecí konektor.
  • Přesvědčte se, zda je všechno správně zapojené a jestli není konektor poškozený, nebo zanesený nečistotami.
  • Můžete zkusit použít i jiný kabel pro napájení nebo jiný napájecí adaptér.

Pevně věříme, že problémy s Vaším zařízením nebudou dále přetrvávat a brzy budou vyřešeny. Pokud stále ne, je potřeba kontaktovat servis, nebo pokud je zařízení v reklamační lhůtě, můžete jej podrobit reklamaci.