Na naši pobočku do Opavy hledáme od nového roku nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní pracovník.
Jaká je náplň práce?
- Příjem a výdej zboží ze servisu
- Péče o stávající a nové zákazníky na prodejně
- Vyřizování objednávek
- Navolávání schůzek pro našeho obchodního managera
- Příprava podkladů pro účetní
- Přidávání produktů na e-shop
- Další administrativní činnosti
- Pracovní doba: Po – Pá od 09:00 – 17:00. Víkendy volné.
Co od tebe očekáváme?
- Důležitá je komunikace – umět se vyjádřit a dokázat komunikovat třeba i ve stresu
- Vhodné i pro absolventy či ZTP
- Zájem vzdělávat se v oblasti informačních technologií a telekomunikací – Nemusíš toho o našem světě moc vědět, všechno tě naučíme, ale musíš hlavně chtít.
- Znalost práce na PC – nehledáme počítačového experta, ale práci v našich systémech je potřeba zvládnout.
Co nabízíme?
- Fixní mzdu + osobní ohodnocení
- 5 týdnů dovolené + Sick Days
- Příspěvky na obědy
- Firemní telefon + notebook
- Slevy na naše produkty
V případě zájmu o tuto pozici, zašli svůj životopis společně s fotografií na email: toman@dctservis.cz