Vzhledem k aktuální situaci a nařízení vlády jsme rovněž nuceni omezit provoz servisů a oprav pro mobilní telefony. Nezavíráme však úplně!
Pokud Vám byla nařízena karanténa, nebo jste se sami rozhodli zůstat doma a co nejvíce omezit svůj pohyb, tak i přesto, je velice důležité být ve spojení se svými blízkými, přáteli, kolegy z práce nebo se svými zákazníky. Proto neváhejte a zkontrolujte si svůj mobilní telefon.
Co zkontrolovat?
- LCD Displej
Vyzkoušejte zda displej reaguje a nemá žádné drobné či velké praskliny. I když Vám displej na dotyk reaguje, může se stát, že z ničeho nic přestane fungovat úplně. Pak je nutná výměna za nový. Na drobné prasklinky pomůže překrytí ochranným sklem. - Baterie
Zkontrolujte si, že má Vaše baterie alespoň 85% své kapacity. Tuto informaci najdete na svých iPhonech v Menu – Nastavení – Baterie – Kondice Baterie. Pokud máte starší mobilní telefon, je nutné si stáhnout aplikaci třetí strany z AppStore. - Funkční nabíjecí konektor, nabíjecí kabel a adaptér
Pokud se Vám telefon dobíjí dlouhou dobu, kabel má špatný kontakt a musíte s ním kroutit a lámat ho do pozic, kdy telefon začne nabíjet – doporučujeme výměnu za nový kabel, případně výměnu či vyčištění dobíjecího konektoru.
Pokud narazíte na jednu z uvedených či neuvedených vad, tak využijte náš kontaktní formulář nebo se objednejte prostřednictvím telefonu na +420 776 471 770. Domluvíme si konkrétní datum a čas a eliminujeme tak zbytečné čekání a kontakt s ostatními zákazníky.
Věříme, že celou situaci všichni úspěšně zvládneme.
Tým iPhonePro.cz